خانه / برگزیده / افزایش فرار صهیونیست‌ها از حضور در نیروهای نظامی
36

افزایش فرار صهیونیست‌ها از حضور در نیروهای نظامی

روزنامه‌نگار صهیونیستی اعلام کرد که در پی افزایش افراد فراری از خدمت در ارتش صهیونیستی، دادستانی این رژیم برای جلوگیری از این پدیده روبه‌افزایش مجازات‌هایی را برای افراد فراری تعیین کرد.

به گزارش مهروطن نیوز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «دورون کادوش» روزنامه‌نگار صهیونیستی در رابطه با پدیده فرار نظامیان اسرائیلی از خدمت گفت که دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید سیاست تعقیب و پیگرد نظامیانی است که از خدمت نظامی و خدمت در نیروهای ذخیره فرار می‌کنند.

وی گفت که دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی خواستار ماه‌ها زندان برای نظامیانی شده که در هنگام جنگ از خدمت نظامی فرار می‌کنند.

دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی همچنین خواستار کاهش درجه این دسته از نظامیان شده است.

دیروز منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از هلاکت دو افسر و یک نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد زمینی در غزه خبر دادند تا شمار نظامیان به هلاکت رسیده به ۵ نفر در روز جاری برسد.

همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در کمتر از ۲۴ ساعت اعلام شد که ۱۱ نظامی ارتش کشته شده‌اند تا شمار کشته شدگان در جریان جنگ زمینی در غزه به ۶۲ نفر برسد.

این در حالی است که مسئول گورستان نظامی اشغالگران در کریات شاوول فاش کرد: در هر ساعت یا نیم ساعت یک جنازه در این گورستان دفن می‌شود. طی ۴۸ ساعت گذشته ۵۰ نظامی را دفن کرده‌ایم.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *