خانه / استان ها / کشف هروئین از معده ۲۵ قاچاقچی در اصفهان
36

کشف هروئین از معده ۲۵ قاچاقچی در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری ۲۵ قاچاقچی که قصد وارد کردن مواد افیونی از طریق بلع در معده خود داشتند و استخراج ۷ کیلو هروئین از معده آنها خبر داد.

به گزارش مهروطن نیوز، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار بیان داشت: با توجه به تعطیلی سه روزه کشور، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد افیونی اقدامات کنترلی خود را تشدید کرد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سه مرحله عملیات در شهرهای اصفهان و شهرستان‌های نجف آباد و سمیرم مجموعاً ۱۳۸ کیلو تریاک را کشف و سه سوداگر مرگ را در این رابطه دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان همچنین از دستگیری ۲۵ قاچاقچی غیر بومی که قصد ورود مواد مخدر به استان از طریق بلعیدن مواد در معده خود را داشتند، خبر داد و گفت: با اقدامات پزشکی صورت گرفته نهایتاً ۷ کیلو گرم هروئین از معده این افراد استخراج شد.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روز و در تمام روزهای سال حتی در ایام تعطیل به صورت هوشمندانه راه‌های ورودی استان را رصد کرده و با جانفشانی جلوی قاچاق مواد مخدر به استان را می‌گیرند اظهار داشت: در این رابطه ۲۸ نفر قاچاقچی دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *