خانه / استان ها / کمبود امکانات برای جمعیت ۳.۵ میلیون نفری استان البرز
85

کمبود امکانات برای جمعیت ۳.۵ میلیون نفری استان البرز

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳٫۵ میلیون نفر مردم استان البرز با کمبود امکانات روبرو هستند .

به گزارش خبرنگار مهروطن نیوز، دکتر علی حدادی نماینده مردم غرب استان البرز در بازدید از شهرستان نظرآباد با حضور در جمع اصناف و کسبه این شهرستان اعلام کرد: استان البرز با وجود ۳٫۵ میلیون نفر جمعیت، همواره با مشکل جدی کمبود امکانات روبرو است . کمبودها شامل تامین آب شرب، بیمارستان، تخت بیمارستان ، پزشک و فضای آموزشی و غیره است. 

وی گفت: برای رفع این کمبودها ، امسال برای استان البرز ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است که در صورت تحقق آن یقیناً رفاه بیشتری برای مردم ایجاد خواهد شد .

حدادی اضافه کرد: استان البرز یکی از استانهای موثر در تولید گندم است و رتبه بالایی در تولید شیر و گوشت دارد و جا دارد برای توسعه تولید و اشتغال نگاه جامع تری به این استان داشت .

وی ادامه داد: ۱۵۹ میلیارد تومان از بودجه سال گذشته استان البرز به تامین آب شرب روستایی – درمان روستایی اختصاص یافت و در بودجه سال جاری برای تامین آب شرب مردم استان البرز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است و در نظر داریم آب شرب مردم شهرستان نظرآباد و توابع از سد طالقان تامین گردد.

دکتر حدادی خاطر نشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را بر این گذاشته اند تا جلوی گرانی و تورم را بگیرند که از این رهگذر مردم آسیب کمتری ببینند و قدرت خریدشان کاهش پیدا نکند .

وی در خاتمه اذعان داشت : نمایندگان مردم هم اکنون اشراف بالایی بر بازار دارند و همواره آن را رصد می کنند و تا تحقق کامل ثبات در بازار کالاهای مورد نیاز مردم خصوصاً ارزاق عمومی ، پیگیری ها را رها نخواهند کرد.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *