خانه / استان ها / رفع موانع تولید در صدر برنامه های بخشداری نظرآباد
55

رفع موانع تولید در صدر برنامه های بخشداری نظرآباد

رفع موانع و حمایت از کارگاههای تولیدی در صدر برنامه های بخشداری مرکزی شهرستان نظرآباد قرار دارد .

به گزارش خبرنگار مهروطن نیوز، مهندس ابوالفضل آرمنده پور بخشدار مرکزی شهرستان نظرآباد ضمن بازدید از دو واحد  تولیدی ( دامداری صنعتی و کارگاه تولیدی کتری – قوری ) در روستای شیخ حسن اظهار داشت : با توجه به دستور صریح ریاست محترم جمهموری مبنی بر رفع موانع تولید ، در تلاش هستیم حتی الامکان مشکلات این قبیل واحد ها را برطرف نماییم و به صاحبان حرف کمک کنیم بدون دغدغه به تولید ادامه دهند .

بخشدار مرکزی نظرآباد در بازدید خود از دامداری صنعتی که روزانه ۲٫۵ تن شیر خام تولید می کند گفت: سیاست دولت دکتر رئیسی بر این است تا روستاها تولید محور شوند که در آن صورت بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه خصوصاً در شهر های بزرگ کم خواهد شد و بدین طریق مهاجرت عکس صورت خواهد گرفت .

مهندس آرمنده پور همچنین در بازدید از یک کارگاه تولیدی کتری- قوری خاطر نشان کرد : کارگاههایی که در بافت روستا مشکل ساز نیستند و آلودگی زیست محیطی ندارند مورد حمایت قرار خواهند گرفت و بخشداری مرکزی نظرآباد آماده هرگونه کمک و مساعدت برای رفع موانع آنهاست . 

وی افزود: در این کارگاه تولید کتری – قوری ، ۷۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند و چنانچه حمایت های لازم صورت بگیرد می توان اشتغال را در آن افزایش داد . ضمن اینکه تولیدات این کارگاه علاوه بر تامین نیاز داخل ، به بازار کشورهای روسیه – عراق – افغانستان وچند کشور دیگر صادر می شود و ارز آوری برای کشور دارد .

طبق این گزارش : در جریان این بازدید تنی چند از مسئولان بخشداری همچون  معاون فنی، مدیر روابط عمومی نیز بخشدار مرکزی را همراهی کردند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

فریب تبلیغاتی دمنوش‌های لاغری/بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *