خانه / استان ها / رفع موانع تولید در صدر برنامه های بخشداری نظرآباد
55

رفع موانع تولید در صدر برنامه های بخشداری نظرآباد

رفع موانع و حمایت از کارگاههای تولیدی در صدر برنامه های بخشداری مرکزی شهرستان نظرآباد قرار دارد .

به گزارش خبرنگار مهروطن نیوز، مهندس ابوالفضل آرمنده پور بخشدار مرکزی شهرستان نظرآباد ضمن بازدید از دو واحد  تولیدی ( دامداری صنعتی و کارگاه تولیدی کتری – قوری ) در روستای شیخ حسن اظهار داشت : با توجه به دستور صریح ریاست محترم جمهموری مبنی بر رفع موانع تولید ، در تلاش هستیم حتی الامکان مشکلات این قبیل واحد ها را برطرف نماییم و به صاحبان حرف کمک کنیم بدون دغدغه به تولید ادامه دهند .

بخشدار مرکزی نظرآباد در بازدید خود از دامداری صنعتی که روزانه ۲٫۵ تن شیر خام تولید می کند گفت: سیاست دولت دکتر رئیسی بر این است تا روستاها تولید محور شوند که در آن صورت بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه خصوصاً در شهر های بزرگ کم خواهد شد و بدین طریق مهاجرت عکس صورت خواهد گرفت .

مهندس آرمنده پور همچنین در بازدید از یک کارگاه تولیدی کتری- قوری خاطر نشان کرد : کارگاههایی که در بافت روستا مشکل ساز نیستند و آلودگی زیست محیطی ندارند مورد حمایت قرار خواهند گرفت و بخشداری مرکزی نظرآباد آماده هرگونه کمک و مساعدت برای رفع موانع آنهاست . 

وی افزود: در این کارگاه تولید کتری – قوری ، ۷۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند و چنانچه حمایت های لازم صورت بگیرد می توان اشتغال را در آن افزایش داد . ضمن اینکه تولیدات این کارگاه علاوه بر تامین نیاز داخل ، به بازار کشورهای روسیه – عراق – افغانستان وچند کشور دیگر صادر می شود و ارز آوری برای کشور دارد .

طبق این گزارش : در جریان این بازدید تنی چند از مسئولان بخشداری همچون  معاون فنی، مدیر روابط عمومی نیز بخشدار مرکزی را همراهی کردند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *