خانه / استان ها / روستاهای محروم در کنار پایتخت !

روستاهای محروم در کنار پایتخت !

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مهر وطن نیوز، روستای گلدره شهرستان نظرآباد در استان البرز واقع است و با پایتخت فاصله اندکی دارد. با وجود نزدیک بودن این روستا به پایتخت، جمعیت یکصد نفری ساکن در این روستا از ابتدایی ترین امکانات رفاهی محرومند و در کپر زندگی می کنند!

سید رحمان حسینی مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان نظرآباد در این باره گفت: هیئت انصار الامام شهرستان کرج متشکل از دو پزشک فوق تخصص زنان و زایمان و ارتوپد و دو پزشک عمومی است که در این روستای محروم حضور پیدا کردند و به مداوای ۷۰ نفر از مردم این روستا پرداختند و داروی رایگان در اختیار آنان گذاشتند.

حسینی اضافه کرد: این روستا یک مدرسه دارد که برای مقاطع تحصیلی طبق گفته اهالی تنها یک معلم دارد و این معلم هفته ای یک یا دو روز در مدرسه حاضر می شود و روزی یکساعت به دانش آموزان این مدرسه درس می دهد.

مسئول ستاد عتبات عالیات ادامه داد: برنامه ای تدارک دیده شده تا خدمات پزشکی به مردم روستاهای محروم این منطقه همچنان در هفته های آینده ادامه پیدا کند.

وی در خاتمه خاطر نشان ساخت: ساکنان این روستا که عشایر هستند و درآمدشان از طریق دامداری است در کپر زندگی می کنند و همین مسئله باعث شده تا از کلیه امکانات رفاهی محروم باشند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *