خانه / استان ها / روستاهای محروم در کنار پایتخت !

روستاهای محروم در کنار پایتخت !

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مهر وطن نیوز، روستای گلدره شهرستان نظرآباد در استان البرز واقع است و با پایتخت فاصله اندکی دارد. با وجود نزدیک بودن این روستا به پایتخت، جمعیت یکصد نفری ساکن در این روستا از ابتدایی ترین امکانات رفاهی محرومند و در کپر زندگی می کنند!

سید رحمان حسینی مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان نظرآباد در این باره گفت: هیئت انصار الامام شهرستان کرج متشکل از دو پزشک فوق تخصص زنان و زایمان و ارتوپد و دو پزشک عمومی است که در این روستای محروم حضور پیدا کردند و به مداوای ۷۰ نفر از مردم این روستا پرداختند و داروی رایگان در اختیار آنان گذاشتند.

حسینی اضافه کرد: این روستا یک مدرسه دارد که برای مقاطع تحصیلی طبق گفته اهالی تنها یک معلم دارد و این معلم هفته ای یک یا دو روز در مدرسه حاضر می شود و روزی یکساعت به دانش آموزان این مدرسه درس می دهد.

مسئول ستاد عتبات عالیات ادامه داد: برنامه ای تدارک دیده شده تا خدمات پزشکی به مردم روستاهای محروم این منطقه همچنان در هفته های آینده ادامه پیدا کند.

وی در خاتمه خاطر نشان ساخت: ساکنان این روستا که عشایر هستند و درآمدشان از طریق دامداری است در کپر زندگی می کنند و همین مسئله باعث شده تا از کلیه امکانات رفاهی محروم باشند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

فریب تبلیغاتی دمنوش‌های لاغری/بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *