خانه / برگزیده / ۸۰۰ هزار تومان هزینه نصب ۳ متر شیشه !

۸۰۰ هزار تومان هزینه نصب ۳ متر شیشه !

به گزارش خبرنگار مهر وطن نیوز، در پی گرانی های اخیر ، هر روز شاهد موج جدیدی از قیمت های باورنکردنی اجناس هستیم . اجناسی که در برخی مواقع جزو نیازهای لازم برای زندگی هستند و تهیه آنها امری ضروری است، حتی اگر قیمت گزافی داشته باشند .

بر اساس شکایت یکی از مشتریان مغازه شیشه بری در امیرآباد تهران به اتحادیه صنف شیشه بری پیگیر موضوع شدیم : صاحب شیشه بری در پی شکایت مشتری به اتحادیه صنف شیشه گفته بود که برای این کار ۶۵ هزار تومان هم تخفیف داده ام .

 صاحب خانه که نام و آدرسش نزد پایگاه خبری مهر وطن نیوز محفوظ است به خبرنگار ما گفت: مگر یک متر شیشه در این روزها چقدر افزایش قیمت یافته که من باید یک سوم حقوق ماهیانه ام را بابت نصب ۳ متر شیشه پرداخت کنم .

وی ادامه داد: شیشه بر بابت ۳ متر شیشه و بتونه ۴۰۰ هزار تومان و نصب شیشه ها ۴۰۰ هزار تومان دیگر دستمزد گرفت و یک فاکتور ۸۰۰ هزار تومانی به دست من داد.

وی که بازنشسته دولت است افزود: به اتحادیه صنف شیشه شکایت کردم که این اتحادیه به نوعی این گرانفروشی آشکار را به نفع صاجب مغازه شیشه بری تائید کرد .

وی در خاتمه از تمامی دستگاههای مسئول نظارتی و دست اندرکاران تعزیرات درخواست کرد با نظارت بیشتر بر این قبیل اصناف متخلف،نگذارند در حق مردم خصوصاً اقشار با درآمد ثابت اجحاف شود .

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *