خانه / استان ها / ۶۰ هکتار از مراتع سرپل ذهاب در آتش سوخت

۶۰ هکتار از مراتع سرپل ذهاب در آتش سوخت

فرماندار سرپل ذهاب از وقوع آتش سوزی در ارتفاعات روستای« کلاوه» از توابع این شهرستان خبر داد و گفت: در این رخداد۶۰ هکتار از مراتع و اراضی منابع طبیعی این منطقه در آتش سوخت.
به گزارش مهر وطن نیوز،محبت جمالی نیا ، زمان وقوع این آتش سوزی را ساعت پایانی پنجشنبه شب ذکر کرد و افزود: با وجود شدت وزش باد گرم و سخت گذر بودن منطقه با حضور نیروهای امدادی و همکاری نیروهای ارتش مستقر در پادگان ابوذر ، آتش در نخستین ساعات بامداد امروز جمعه مهار شد.
وی بیان کرد: تلاش نیروهای بسیج ، سپاه پاسداران انقلاب، ارتش جمهوری اسلامی ، دوستداران طبیعت و همچنین مردم منطقه در کنار عوامل و دستگاه های امدادی در مهار آتش شایسته قدردانی است.
نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: با مشارکت نیروهای مردمی و نظامی و تلاش مستمر اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان با اطفای به موقع آتش، از ضرر و زیان بیشتر به دیگر عرصه های منابع طبیعی جلوگیری شد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت و برخورداری از ۴۸ کیلومتر نوار مرزی با عراق، بیش از ۸۸ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی جنگل و مرتع دارد.
۲۰ هکتار از مراتع و جنگل های ارتفاعات «مله نی» دهستان چله از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب نیز عصر روز پنجشنبه در آتش سوخت.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *