خانه / برگزیده / کاهش ۷۰ درصدی مرگ ناشی از کرونا در کشور
df

کاهش ۷۰ درصدی مرگ ناشی از کرونا در کشور

به گزارش مهروطن نیوز، دکتر ایرج حریرچی در ارتباط ویدئو کنفرانسی گفت: در حال حاضر نسبت به زمان اوج کرونا در کشور، بیش از ۵۰ درصد موارد بستری و حدود ۷۰ درصد موارد مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور کاهش یافته است.

روند نزولی کرونا در اغلب استان‌های کشور
وی افزود: همچنین در اکثر استان‌های کشور خوشبختانه روند نزولی بیماری به صورت قابل توجهی مشاهده می‌شود. این دستاورد نتیجه اقدامات مناسب مردم، دولت و مجموعه نظام است. اما تاکید می‌کنم که در این شرایط که بازگشایی‌ها و کاهش فاصله گذاری اجتماعی به صورت تدریجی و هوشمند انجام می‌شود، هر گونه غفلتی می‌تواند عوارض جبران ناپذیر و شدیدی را در پی داشته باشد.

احتمال دو تا سه طغیان بیماری در دنیا طی یک سال آینده
حریرچی ادامه داد: به طور واضح می‌گویم که تا کشف دارو و واکسن بیماری، در اکثر کشورهای جهان حدود دو الی سه طغیان دیگر بیماری طی یک سال آینده در پیش رو خواهیم داشت. بنابراین هر گونه غفلت فردی می‌تواند هم خود فرد و هم خانواده وی را در معرض ابتلا، ابتلای شدید و مرگ و میر قرار دهد و تعدد غفلت‌های فردی ممکن است فجایع منطقه‌ای، ملی و جهانی را ایجاد کند.

وی افزود: به همین دلیل از مردم درخواست می‌کنیم تا حد امکان به شعار در خانه بمانیم و پرهیز از ترددهای غیرضروری وفادار بمانند و این دستاوردهای عظیم را کماکان نگهداری کرده و ادامه دهند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *