خانه / استان ها / همه آمدند برای تشیع دوباره استبداد …/ تصاویر

همه آمدند برای تشیع دوباره استبداد …/ تصاویر

به گزارش مهر وطن نیوز،اینجا تهران است، اینجا قم است، اینجا مشهد است، اینجا همدان است، اینجا «ایران» است، صدای فریاد دشمن‌شکن ملتی را می‌شنوید که در پاسخ به ندای رهبر خود باشکوه‌تر از همیشه به صحنه آمده است.

 اینجا ایران است، ساعت به‌وقت همدلی و همراهی، آری اینجا ایران است، جغرافیایی از خزر تا خلیج‌فارس که مردمانش دنیا را مبهوت وحدت و عشق به رهبر و سرزمینشان کرده‌اند. از شرق تا به غرب، از شمال تا جنوب ملتی بزرگ امروز بار دیگر فریاد می‌زند که «هستیم بر سر عهدی که بستیم»، پابرجا و استوار…

امروز پیغام خروش ملت ایران برای استکبار جهانی و دشمنان این آب‌وخاک این است که ما همچنان در صحنه هستیم و پای آرمان‌ها و ارزش‌های چهل‌ساله خود ایستاده‌ایم و بار دیگر لبیک گفتیم به ندای رهبرمان که گفته بود:« راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن‌شکن و پرشکوه‌تر از سال‌های قبل خواهد شد.»

حضور پرشور مردم در راهپیمایی نشان می‌دهد که مردم تا چه اندازه رشد کرده اند که بعد از چهل سال اینچنین با شور و شعور در راهپیمایی حاضر می شوند و این پیامی برای همه جهانیان است که ملت ایران روی پای خود ایستاده است. مردم ایران با آگاهی کشوری مستقلی به وجود آورده اند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

فریب تبلیغاتی دمنوش‌های لاغری/بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *