خانه / برگزیده / مرز مهران ؛ حیران از اینهمه عشق به حسین است

مرز مهران ؛ حیران از اینهمه عشق به حسین است

 

به گزارش خبرنگار مهر وطن نیوز،حماسه اربعین، نمایش قدرت جهان اسلام و بزرگترین وسیله معرفی شیعه و نهضت سرخ حسینی به جهانیان است ،امام حسین(ع) و عشق به ایشان محور وحدت بوده و راهپیمایی اربعین مانور وحدت و قدرت برای مسلمانان و مذاهب مختلف است.

گزارش خبرنگار مهر وطن نیوز از شور و اشتیاق زیارت اباعبدالله در مرز مهران بیانگر  بزرگی حماسه اربعین است؛ ۹ روز مانده به اربعین شهدای کربلا همچنان جاده مهران به طرف خط مرزی مملو از جمعیت زائران حسینی است که به عشق سالار کربلا پیاده دل به راه زده اند. صبح امروز (شنبه) ۹۷/۷/۲۸ مهرماه خیل عاشقان امام حسین(ع) برای حضور در کربلای معلی و عزاداری سالار شهیدان مسیر مهران تا خط مرزی را پای پیاده طی کرده تا وارد کشور عراق شوند .

طبق گزارش میدانی از مرز مهران؛ کامیون های حامل مواد غذایی و دیگر نیازهای زائران در صف های طویل آماده برای خروج از مرز می باشند تا در کشور عراق به جمعیت زائران حسینی خدمت رسانی کنند و این مواد غذایی و نیاز اولیه زائران را در مسیر حرکت زائرین بین آنها تقسیم کنند.

همچنین طبق این گزارش ؛ عده ای از زنان و مردان که توانایی راه رفتن طولانی را ندارند ، با در اختیار گرفتن ویلچر با کاروان راهپیمایان همراه شده تا به زیارت امام حسین (ع) مشرف گردند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *