خانه / برگزیده / مدیرعامل ایران خودرو برکنار شد
سخنگوی هیات دولت

مدیرعامل ایران خودرو برکنار شد

سخنگوی هیات دولت

به گزارش مهروطن نیوز، علی ربیعی سخنگوی دولت تاکید کرد: افزایش قیمت خوردو قانونی نبوده و باید بررسی شود که آیا اشتباه نرم افزاری یا خطای شخصی بوده است، مدیرعامل ایران‌خودرو چون عمدی و بدون هماهنگی قیمت را افزایش دادند، امروز برکنار می‌شود و آقای علی آبادی مدیرعامل خوردو می‌شود.

سخنگوی دولت بیان کرد: ما از شکنندگی در بازار و اقتصاد کشور عبور کردیم و به سمت تعادل مثبت حرکت خواهیم کرد و شاخص‌های مختلف اقتصادی بهبود پیدا کرده اند.

او ادامه داد: این در حالی است که فشاری که آمریکا در ماه‌های اخیر به ایران وارد کرد حتی کشور‌های با ثبات اقتصادی و بهره‌مند از رشد اقتصادی بالا را هم دستخوش تغییر و نقصان اقتصادی می‌کرد، شما ببینید گاهی با دو توئیت، بازار یک کشور متلاطم می‌شود.

ربیعی با بیان اینکه ما در کنار مردم از این مرحله عبور کردیم تصریح کرد: در آستانه هفته دولت می‌گویم که دولت، رنج و مشکلات زندگی مردم را درک می‌کند و تمام تلاش خود را برای از میان برداشتن مشکلات زندگی مردم به کار گرفته است.

سخنگوی دولت بیان کرد: علایم ثبات بازار، ثبات ارز، بازار بورس، رشد تجارت خارجی، رشد تولید، پیشی گرفتن صادرات بر واردات و کم شدن وابستگی بودجه به نفت، همگی نشانه‌های خوبی است که شاهد آن هستیم.

 

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *