خانه / بانک و بیمه / متهم پرونده سکه ثامن از کشور فرار کرد

متهم پرونده سکه ثامن از کشور فرار کرد

به گزارش مهر وطن نیوز، فضای بازار ارز و سکه و طلا همواره وضعیت اقتصادی امروز کشورمان را تحت تاثیر قرار داده است، و هر روز خبرهای جنجالی از نرخ طلا و سکه بازار را به لرزه می اندازد .در این راستا با توجه به جنجالی شدن خرید اینترنی طلا و سکه از سایتهای فروش اینترنتی مانند سکه ثامن ،دادستان تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن گفت: متاسفانه یک روز قبل از تشکیل پرونده قضایی متهم از کشور خارج شده و چند روز قبل از آن نیز همسرش را از کشور خارج کرده؛ این در حالی است که حساب‌ها و اموالش از جمله املاک و تعدادی اتومبیل گرانقیمت توقیف شده است.

همچنین نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر هرگونه معاملات طلا، جواهر و سکه در فضای مجازی، را ممنوع اعلام کرد و  توصیه کرد که مردم طلای آب شده، طلای دست دوم و قسطی نخرند.

وی افزود:مردم برای اطمینان خاطر و متضرر نشدن در خرید سکه بهتر است ،سکه را فقط از واحدهایی که “جواز سکه‌فروشی و هلوگرام اتحادیه” دارند خریداری کنند.

طبق گزارش روزانه از نرخ طلا و سکه در بازار ، امروز ۷ مهر ۱۳۹۷، قیمت انواع سکه و طلا ضمن حفظ ثبات نسبی قیمت روند کاهشی داشته است و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به پنج میلیون و ۱۴۲ هزار تومان رسید. این در حالی است که در هفته گذشته بازار ارز و سکه با افزایش عجیب و غریب قیمت و ثبت رکوردهای بی سابقه‌ای همراه بوده است.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *