خانه / استان ها / سوارکاری؛ ورزش هیجان انگیز

سوارکاری؛ ورزش هیجان انگیز

به گزارش خبرنگار مهر وطن نیوز، این باشگاه سوارکاری ضمن آموزش سوارکاری به داوطلبان ، در نگهداری و پانسیون اسب فعالیت دارد .

جواد سلطانی مدیریت باشگاه سوارکاری در خصوص انگیزه تاسیس این مرکز آموزشی و تفریحی به خبرنگار مهر وطن نیوز گفت: هدف از تشکیل این باشگاه مهیا کردن زمینه مناسب برای تفریح و ورزش علاقمندان به رشته سوارکاری است .

وی خاطر نشان ساخت: از آنجا که حضور در این فضاها به انسان روحیه و آرامش می دهد در صدد آن هستیم که امکانات تعبیه شده در این باشگاه متناسب با هر سن و سالی باشد . به همین منظور در آینده خانه سالمندی در این مجتمع ایجاد می شود که مقدمات آن فراهم شده است .

سلطانی افزود :باشگاه سوارکاری فرهودیه علاوه بر مانژ( میدان سوارکاری) اسب سواری ، دارای دو زمین تنیس و زمین مسابقات تیراندازی است که در آینده ای نزدیک  راه اندازی خواهد شد.

وی هزینه هر ساعت سوارکاری در این باشگاه را ۴۵ هزار تومان بیان کرد و گفت: این باشگاه در هفته دولت سال ۹۶ با حضور فرماندار شهرستان نظرآباد و همراهان ایشان از ارگانهای مختلف شهرستان افتتاج شد که جا دارد از مساعدت فرماندار محترم و دیگر مسئولان این شهرستان قدردانی و تشکر نمایم .

وی در خاتمه اظهار کرد: باشگاه سوارکاری فرهودیه در قلعه آذر شهرستان نظرآباد واقع شده و آماده ارائه خدمات به مردم عزیز است .هموطنان می توانند با شماره همراه ۰۹۱۲۹۷۴۲۱۲۶ تماس گرفته و از جزئیات خدمات این باشگاه اطلاع پیدا کنند .

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

فریب تبلیغاتی دمنوش‌های لاغری/بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *