خانه / برگزیده / زلزله در «ارزوئیه» مرز کرمان و هرمزگان خسارتی نداشت

زلزله در «ارزوئیه» مرز کرمان و هرمزگان خسارتی نداشت

به گزارش مهر وطن نیوز،معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: زلزله صبح امروز (هفتم فروردین) در حوالی ارزوئیه واقع در مرز استان‌های کرمان و هرمزگان تلفات جانی و خسارات مالی نداشته است.
«شاهین فتحی» افزود: این زمین لرزه به بزرگی ۴٫۲ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه و ۱۰ ثانیه صبح امروز در این منطقه به وقوع پیوست.
وی اضافه کرد: پس از وقوع این زمین زلزله گروه های ارزیابی و امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان با تجهیزات و امکانات لازم امدادرسانی به منطقه زلزله زده اعزام شدند.
فتحی تصریح کرد: ارزیابی های اولیه گروه های ارزیاب و کاوش هلال احمر نشان داد این زمین لرزه خسارات جانی و مالی نداشته است.
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران موقعیت جغرافیایی این زمین لرزه را در عرض شمالی ۲۸٫۳ درجه و طول شرقی ۵۶٫۳ درجه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت کردند.
ارزوئیه شهری است در استان کرمان که مرکز شهرستان ارزوئیه است. این شهر در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرمان واقع شده ‌و جمعیت آن بر اساس سرشماری سال ۹۵ مرکز آمار ایران، ۶ هزار و ۸۶۸ نفر بوده است.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

فریب تبلیغاتی دمنوش‌های لاغری/بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *