خانه / برگزیده / رئیس جمهور؛ یک میلیون برای هر خانوار یارانه بگیر با یارانه اردیبهشت ماه واریز می شود
11

رئیس جمهور؛ یک میلیون برای هر خانوار یارانه بگیر با یارانه اردیبهشت ماه واریز می شود

11

به گزارش مهروطن نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور امروز چهارشنبه در جلسه هیئت وزیران ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: تعبیر قرآن مجید این است که انتظار پایان صلح و عدالت حکومت عادلان مخصوص اسلام نیست؛ مسئله انتظار ظهور یک منجی در واقع جز اعتقادات همه ادیان آسمانی است و در دین اسلام به ویژه مذهب تشیع رنگ و بوی خاص خود را دارد. انتظار فرج امام زمان (عج) به معنی امید به آینده است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به سالروز فناوری هسته ای،بیان کرد: ۲۰ فروردین روز انرژی هسته‌ای است، امسال هم برنامه‌ریزی برای این روز شده بود تا بسیاری از پیشرفت‌های علمی هسته‌ای که مخصوصا از اردیبهشت پارسال قدم به قدم سریعتر پیش رفتیم و به دستاورد‌های بزرگی رسیدیم را اعلام کنیم، اما امسال شرایط برای این کار مناسب نیست و در آینده به مردم اعلام خواهد شد.

روحانی گفت: ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی که برای پرداخت در نظر گرفتیم، نسبت به همه آنها در جلسه اقتصادی تصمیم گرفتیم. ما در حد توان کشور، کشوری هستیم که در برخی امور قدم‌های خوبی برداشتیم مثلاً در ماه آینده وقتی یارانه پرداخت می‌شود هم آنجا اعتبار یک میلیونی به همه خانواده‌ها داده می‌شود و در مدت ۲۴ ماه از یارانه کم می‌شود. برای کسب و کارهایی که آسیب دیده‌اند هم رقمی را مدنظر قرار دادیم.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

فریب تبلیغاتی دمنوش‌های لاغری/بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *