خانه / برگزیده / رئیسی؛کوچکترین تسامحی با مفسدان نداریم

رئیسی؛کوچکترین تسامحی با مفسدان نداریم

به گزارش مهر وطن نیوز از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست هم اندیشی با جمعی از فعالان اقتصادی با اشاره به موضوع سامانه قاچاق کالا اظهار داشت: زمانی که مسئولیت در قوه قضاییه را برعهده گرفتم، به دنبال قوانین و مقرراتی رفتم که وظایفی را برای قوه قضاییه تعیین کرده است؛ از جمله این قوانین و مقررات، سامانه قاچاق کالا بود که ما این موضوع را از طریق مقتضی پیگیری می‌کنیم.

* کوچکترین تسامحی با مفسدان نداریم
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در قوه قضاییه مصمم به برخورد با متخلفین و مفسدین هستیم، گفت: ما مصمم هستیم در قبال کسانی که آلوده به فساد می‌شوند و در مواجهه با فساد سهل انگاری می‌کنند، کوچک‌ترین تسامحی را نشان ندهیم، کوتاهی کردن در برابر هر فرد حقیقی و حقوقی و هر مدیر و مسئولی که مرتکب فساد و جرم شود، در واقع کوتاهی کردن نسبت به مسائل کشور است و ما این را برای خود و برای هیچ کسی جایز نمی‌دانیم. لذا بار‌ها اعلام کرده ایم که در قضیه فساد هیچ خط قرمزی نداریم.

* نظارت و بازرسی بر حوزه پولی و بانکی در دستورکار است
رئیسی گفت: بانک‌ها نیز می‌توانند در امر تولید و اشتغال نقش آفرینی کنند و نقدینگی را به سمت تولید سوق دهند و از سویی دیگر می‌توانند این نقدینگی را به سمت دلالی هم ببرند که به موجب آن بحران‌هایی در کشور ایجاد می‌شود؛ لذا نقش نظام پولی و بانکی در عرصه اقتصاد بسیار مهم است و نظارت و بازرسی بر حوزه پولی و بانکی جزو برنامه‌های در دستور کار ما است.
وی افزود: همچنین بازرسی از سازمان‌هایی مانند سازمان توسعه و تجارت که در سخنان شما فعالان اقتصادی مطرح بود، در دستور کار ما قرار دارد. شما فعالان اقتصادی می‌توانید به صورت موردی پیشنهادات خود را در رابطه با سازمان‌هایی که بازرسی از آن‌ها لازم است ارائه کنید تا مورد بررسی کارشناسان ما قرار گیرد.

 

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *