خانه / برگزیده / دولت به مستاجرین تهرانی وام ۵۰ میلیون تومانی می دهد
147

دولت به مستاجرین تهرانی وام ۵۰ میلیون تومانی می دهد

رئیس‌جمهور گفت: خانواده هایی که دارای حقوق ثابت یا تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی هستند و در تهران زندگی می‌کنند می‌توانند ۵۰ میلیون تومان از بانک با سود ۱۳ درصد وام بگیرند.

به گزارش مهروطن نیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت با تبریک فرارسیدن ماه ذی‌الحجه و مناسبت‌های آن گفت: امسال این ماه عزیز مصادف با ماه مرداد شده که برای ما بسیار خاطره‌انگیز است. در مرداد ماه اتفاقات بسیاری در تاریخ ایران رخ داده که انقلاب مشروطه، عملیات مرصاد و همچنین بازگشت آزادگان به ایران از جمله این رویدادهاست.

رئیس جمهور ادامه داد: اقدام دیگر ما در کمک به مستاجران، اعطای ودیعه از طرف بانک به مستاجرین است. دولت تصمیم گرفته خانواده‌هایی که دارای حقوق ثابت هستند و همچنین آنهایی که تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند، بتوانند در تهران ۵۰ میلیون و در شهرهای بزرگ ۳۰ میلیون و در شهرهای کوچک‌تر ۱۵ میلیون وام با سود ۱۳ درصد بگیرند..

روحانی تصریح کرد: این وام کمک بسیار خوبی برای مستاجرین عزیز است. مستاجران تهرانی می‌توانند ۵۰ میلیون از بانک قرض بگیرند و سود آن را به بانک برگردانند و پایان قرارداد که معمولاً یکساله است نیز اصل پول را به بانک برگردانند. از هفته دیگر بانک مرکزی و وزارت مسکن ویژگی‌های دریافت این وام را اعلام می‌کند. این گام جدیدی است که دولت در شرایط سخت کرونایی برای مستاجران برمی دارد.

رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم تا پاییز مساله همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین اجرایی و عملیاتی شود. دولت همچنین بعد از ۱۴ سال انتظار، ۳۲ هزار میلیارد تومان طلب سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کرد تا تامین اجتماعی بتواند این توانمندی را پیدا کند که موضوع همسان سازی حقوق را دنبال کند. سازمان برنامه و بودجه نیز برای مابقی افراد این همسان سازی حقوق را انجام خواهد داد.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

فریب تبلیغاتی دمنوش‌های لاغری/بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *