خانه / استان ها / جهرم؛ میزبان کنگره اخلاق پزشکی کشور

جهرم؛ میزبان کنگره اخلاق پزشکی کشور

به گزارش مهر وطن نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار داشت: همایش دوسالانه اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری با حضور متخصصان زنان و زایمان، صاحب‌نظران درمان نازایی و اندیشمندان حوزه فقه، اخلاق و حقوق در دانشگاه علوم پزشکی جهرم، امسال به‌طور همزمان با ششمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران از ٢٧ تا ٢٩ آذرماه در دانشگاه برگزار می‌شود.

محمد رحمانیان افزود: محورهای این همایش شامل آموزش‌های اخلاق پزشکی، بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای، اخلاق در ارائه خدمات سلامت، اخلاق در پژوهش‌های پزشکی و اخلاق در سیاستگذاری سلامت است.

وی با بیان اینکه میزبانی این کنگره حاصل تلاش‌ها و نوآوری‌های آموزشی گروه اخلاق پزشکی جهرم و درخشش این مجموعه در سطح کشور است افزود: کنگره ششم در روز نخست خود پذیرای مدیران گروه‌های اخلاق پزشکی و مسوولان بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای است که با شعار «آموزش اخلاق پزشکی دیروز، امروز، فردا» برگزار می شود.

معاون پژوهش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز از ارسال ۴٣۰ چکیده مقاله حیطه اخلاق پزشکی به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: از این تعداد مقاله ارسال شده ٣۱٢ مقاله به‌صورت پوستر و ٣۶ مقاله به شکل سخنرانی ارائه می‌شود.

کاووس صلح‌جو افزود: در این کنگره کشوری هفت پنل تخصصی در موضوعات اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری، اخلاق حرفه‌ای در پزشکی، اخلاق حرفه‌ای در پیراپزشکی، آموزش اخلاق پزشکی، اخلاق در پرستاری، اخلاق در پژوهش و مبانی اخلاق پزشکی ارائه می‌شود.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *