خانه / برگزیده / جامعه کارگری نشاط بیشتری می گیرد

جامعه کارگری نشاط بیشتری می گیرد

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت در جهت حمایت از کارگران و جلوگیری از کاهش قدرت خرید و معیشت آنها بسته حمایتی دارد.
به گزارش سایت خبری وطن نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی از تلاش های پنج ساله علی ربیعی وزیرسابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای پیشرفت ورزش کارگری تقدیر کرد و گفت : وی با شناخت دقیق و عمیق از جامعه کارگری توجه به سرمایه های اجتماعی را در وزارتخانه نهادینه و به گسترش ارائه خدمات سلامت توجه ویژه ای کرد.

وی ادامه داد: دولت توجه ویژه ای به وضعیت معیشتی ، مشکلات ، مسائل و سختی های قشر حقوق بگیر جامعه دارد .
محسنی تصریح کرد : یکی از راهبردهای دولت حمایت های اجتماعی از کارگران و حقوق بگیران حداقلی است و دولت تصمیم دارد در شرایط سختی که استکبار جهانی برای کشورمان فراهم کرده است حمایت های همه جانبه ای ازکارگران و زحمت کشان حوزه تولید کشور داشته باشد.

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری برای افزایش روحیه، نشاط، شادابی و توان کارگران سراسر کشور فراهم کنیم.

وی بر تاکید دولت برای حمایت از کارگران و جلوگیری از کاهش قدرت خرید و معیشت آنها اشاره کرد و گفت: به همین دلیل مقرر شده بسته حمایتی به این قشر تعلق بگیرد چراکه حقوقشان کافی نیست.

محسنی یکی از استراتژی های راهبردی وزارتخانه را توجه به ورزش کارگری و توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی دانست و گفت : افزایش فضاهای ورزشی جامعه را از آسیب های اجتماعی دور می کند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *