خانه / برگزیده / ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات آغاز شد

ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات آغاز شد


به گزارش مهر وطن نیوز،مرتضی آقایی افزود: زائران ثبت نام کننده در سامانه حج و زیارت تحت پوشش کامل خدمات درمانی، بیمه ای و امنیتی هستند و از ابتدا تا آخر بهمن به عتبات اعزام خواهند شد.
وی اظهار داشت: اعزام زائران در قالب کاروان های چهل نفره بوده و طبق برنامه ریزی ۷ شب و ۸ روز به طول خواهد انجامید.
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: زائران عتبات بنا به نوع کیفیت کاروان ها می‌توانند برای سفرهای زمینی از یک میلیون و ۹۰۰ تا دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.
وی خاطرنشان کرد: برای سفرهای هوایی نیز با همان مدت اقامت از مبلغ سه میلیون و ۲۰۰ هزار تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
آقایی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته زائران اعزامی سه شب را در شهر مقدس نجف اشرف، سه شب کربلا و یک شب نیز در کاظمین اقامت خواهند داشت و بنا به درخواست خود می توانند با هماهنگی کاروان در طول مدت سفر برای زیارت مرقد مطهر امامین عسکریین به شهر مقدس سامرا نیز عزیمت کنند.
مدیر کل عتبات حج و زیارت با بیان اینکه طی مدت یک ماهه، بهمن هزار و ۵۰۰ کاروان چهل نفره به عتبات اعزام می شوند گفت: زائران اعزامی از مرز زمینی مهران، شلمچه و چذابه و مرز هوایی وارد عراق می‌شوند.
آقایی همچنین از راه اندازی مجدد اعزام کاروان های ارزان قیمت با عنوان ابرار به نرخ حدود یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خبر داد و گفت: البته این نرخ در استان های دور و نزدیک به مرزهای خروجی متفاوت خواهد بود.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *