خانه / برگزیده / ثبت اطلاعات دولتی ها الزامی شد

ثبت اطلاعات دولتی ها الزامی شد

کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها ملزم به بارگذاری اطلاعات در “سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی” شدند.

به گزارش مهر وطن نیوز و به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری – معاون اول رئیس جمهور – با ارسال بخشنامه‌ای، کلیه شرکت‌های دولتی مشمول ماده (۴) قانون محاسبات عمومی کشور و ماده (۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۵) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را ملزم کرد ضمن معرفی نماینده تام‌الاختیار خود به دفتر امور شرکت‌های دولتی در وزارت امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات خود را در “سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی” تکمیل و بارگذاری کنند.

وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و شرکت‌های مادر تخصصی نیز موظفند در خصوص شرکت‌های زیر مجموعه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز مکلف شد امکانات مورد نیاز به منظور دسترسی به این سامانه را فراهم کند و گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی یاد شده موضوع این بخشنامه را در مقاطع زمانی شش ماهه به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال کند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *