خانه / برگزیده / “تیر” آمریکا به سنگ خورد ؟!

“تیر” آمریکا به سنگ خورد ؟!

“تیر” آمریکا در اعمال تحریم علیه ملت ایران ظاهرا به سنگ خورده، که ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران اعلام می کند از تحریم ها علیه ملت ایران ناراحت است!

اگرچه او دروغ می گوید،  و هدفش  به زانو درآوردن مردم ایران است.

اما این نکته را نباید از نظر دور داشت  که او از عواقب  این اقدام نگران است و ترس از آن دارد که فشارهای ناشی از تحریم، خلاقیت ها را در مردم برای خنثی کردن تحریم ها دو چندان نماید و همچون طی ۴۰ سال گذشته مثل واژگونی رژیم پهلوی، اداره ۸ سال جنگ تحمیلی و شکست صدام، سازندگی کشور پس از خرابی های جنگ، افزایش تولید ناخالص ملی کشور و ساخت  بسیاری از نیازهای مردم توسط تولید کنندگان داخلی و… این بار هم پیروز میدان آنهم در عرصه اقتصادی ملت ایران باشد.

از این رو وی در نشست خبری به یکباره لحن خود را در برخورد با ملت ایران تغییر داد و روی دست آهنی و خشنش، دستکش مخملی خوش رنگی کشید و ادعا کرد  دلش می خواهد مردم ایران نفت بفروشند و زندگی راحتی پیدا کنند!!

……اما جواب  ملت ایران به این رئیس جمهور تاجر و ناشی در سیاست، این است که مردم سرانجام راه خروج از دسیسه های آمریکا را همچون گذشته پیدا خواهند کرد و توصیه نخریدن نفت  ایران از سوی آمریکا  نه تنها خللی در عزم ایرانیان در مقابله با توطئه های آمریکا به وجود نخواهد آورد بلکه این فرصت را برای آنان فراهم می آورد تا در قطع وابستگی  اقتصاد کشور به نفت، مصمم تر از گذشته گام بردارند.

 

 

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *