خانه / استان ها / توزیع لاستیک با نرخ مصوب در بندرعباس آغاز شد

توزیع لاستیک با نرخ مصوب در بندرعباس آغاز شد

به گزارش مهر وطن نیوز،داریوش باقرجوان اظهار کرد: این تعداد لاستیک با کیفیت با هدف توزیع عادلانه و قیمت ارزان بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان درحال توزیع است.
این مقام مسوول در راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خاطر نشان ساخت: هر جفت لاستیک وارداتی به قیمت۲۱ میلیون ریال به رانندگان در پایانه بار بندرعباس تحویل می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان یاد آور شد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان مهرماه امسال علاوه براین، افزون بر ۹هزار حلقه لاسیتک دیگر به نرخ دولتی بین کامیون داران توزیع شود.
باقرجوان تاکید کرد: لاستیک‌های یاد شده تنها به بین کامیون دارانی که اقدام به بارگیری کالا می‌کنند توزیع می ‌شود.
وی ادامه داد: توزیع لاستیک در راستای اجرای سیاست های عدالت محور صنعت حمل و نقل جاده ای کشور و به منظور رفع مشکلات و سرعت بخشی در مطالبه های رانندگان صورت گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ابراز داشت: این اداره کل با مشارکت صنف های حمل و نقلی آمادگی لازم برای تامین لاستیک مورد نیاز رانندگان سراسر کشور را دارد .
باقر جوان ابراز داشت: هم اکنون انبوه لاستیک مورد نیاز رانندگان وارد پایانه بار بندرعباس شده و هیچ کمبودی در حال حاضر مشاهده نمی شود.
با توجه فعالیت بندرشهید رجایی، شهید باهنر و بندرلنگه، روزانه بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع کامیون، تریلی و کامیونت با هدف جابجایی کالاهای وارداتی، صادراتی و همچنین ترانزیتی در جاده های مواصلاتی این استان تردد می کنند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *