خانه / برگزیده / بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات «وعده صادق»

بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات «وعده صادق»

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که با وجود مشارکت آمریکا و هم‌پیمانان بین‌المللی و منطقه‌ای آن در مقابله با عملیات «وعده صادق»، این عملیات اهداف نظامی خود را به دقت محقق کرده است.

به گزارش مهروطن نیوز به نقل از المیادین، حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای انجام حمله منحصر به فرد و بی‌سابقه علیه رژیم ستمکار و متجاوز صهیونیستی در قالب عملیات تنبیهی «وعده صادق» را به ملت مجاهد و رهبری ایران تبریک گفت و تصمیم شجاعانه و حکیمانه جهت پاسخ قاطع به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را ستود.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: با وجود تهدید، ارعاب و فشاری که صورت گرفت، جمهوری اسلامی حق طبیعی و قانونی خود را عملی ساخت و وعده صادق خود را با شجاعتی بی‌نظیر، حکمتی بزرگ و والا و برآوردی دقیق از مواضع در سطح منطقه و جهان به اجرا گذاشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: با وجود مشارکت آمریکا، هم‌پیمانان بین‌المللی و بازوهای منطقه‌ای آن در واکنش به این حمله برق‌آسا، این عملیات اهداف نظامی تعیین‌شده خود را به دقت محقق کرد.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: اهداف سیاسی و راهبردی درازمدت این تحول بزرگ در آینده با گذر زمان آشکار خواهد شد و مرحله‌ای جدید را در سطح مساله فلسطین و جدال تاریخی با این دشمن در راه پیروزی حتمی امت عرب، امت اسلام و ملت مقاوم و مظلوم فلسطین بنا خواهد نهاد.

گفتنی است ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حمله‌های ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد و موشک را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *