خانه / برگزیده / بارش برف در ارتفاعات کرج – چالوس

بارش برف در ارتفاعات کرج – چالوس

به گزارش مهر وطن نیوز،سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در ارتفاعات محور کرج-چالوس شاهد هستیم و در پی این بارش به رانندگان توصیه می‌شود که حتما زنجیر چرخ به همراه خود داشته باشند، همچنین بارش باران نیز در اغلب محورهای استان گیلان، البرز، مازندران، خراسان رضوی، محور فاروج-شیروان در استان خراسان شمالی، محور فردوس استان خراسان جنوبی، محور ساوه در استان مرکزی و میامی-سبزوار در استان سمنان مشاهده می‌شود.
وی ادامه داد: مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در گردنه امین الله در خراسان شمالی، محور کیاسر-سمنان و محدوده گدوک – فیروزکوه مشاهده شده و در همین راستا به رانندگان توصیه می‌شود در شرایط جوی نامساعد سرعت خود را کاهش دهند و چراغ‌های خودروی خود را روشن نگه دارند، همچنین فاصله طولی وسیله نقلیه خود و وسیله نقلیه جلوی خود را دو الی سه برابر افزایش دهند.
سرهنگ رحمانی با اشاره به ترافیک روزانه و کاری استان تهران نیز گفت: ترافیک ورودی کلان شهر تهران سنگین و نیمه سنگین است، مسیرهای قزوین-کرج و کرج-تهران، آزاد راه و جاده قدیم قم-تهران و ساوه-تهران نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک سنگین و پاکدشت-تهران، شهریار-تهران نیز ترافیک نیمه سنگین است.
وی افزود: ترافیک مرزهای مهران، چذابه و شلمچه نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت پر حجم است اما گره ترافیکی در آن مشاهده نمی‌شود.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *