خانه / برگزیده / ایستاده در برابر تروریسم
102

ایستاده در برابر تروریسم

تاریخ را که ورق بزنیم از انسانهای درد کشیده و سخت کوش سخن زیاد به میان آمده ، اما از ملت های رنج دیده و بحران زده چیز زیادی نوشته نشده است تا آیندگان بخوانند و عبرت گیرند…

ملت همیشه بیدار ایران ، نماد همان انسانهای دردمندی است که همواره برای حفظ آرمانهای خود با تمام نیرو در برابر ستم ایستاده است .جنگ ، تحریم، تجاوز و در نهایت ترور ؛ مردم این مرز و بوم را نه می ترساند و نه می کشد ! بلکه از آنها انسانهایی شجاع می سازد تا اهریمن ظلم را به ورطه نابودی بکشانند .

این ملت با دین ، وطن ساخت و از وطن ، عشق . و با غیرت پای دین و وطن خود ایستاد و همواره ثابت کرد دست هر متجاوزی را قطع خواهد کرد . گرچه در این راه با از دست دادن شیرمردانی که نامشان روزی امنیت ساز برای این خاک بوده است متحمل بهای سنگینی شده است . اما هنوزم در دل خود فرزندانی غیور دارد که آینه ای از دلیر مردان همین سرزمین اند که در هشت سال جنگ تحمیلی با غیرت و شجاعت خود سدی در برابر تجاوز بیگانگان ساختند و ایستاده جان باختند تا حماسه ای به نام دفاع مقدس را رقم بزنند . بنابراین امروز، برای ملت بزرگ ایران که هنوز بعد از گذشت سالها از جنگ تحمیلی خیابانهای خود را با عطر شهدای گمنامش گل افشان می کند هراسی از ترور و تروریسم نیست ، چیزی که قلب این ملت را به درد می آورد خون های بی گناهانی است که در عین مظلومیت ریخته شده و باید برای هر آنکس که دستش به این خون آلوده است تاوان سختی داشته باشد . 

دننیا مطمئن باشد تاریخ مظلومیت این انسانهای بی گناه و ملت رنج کشیده ایران را ثبت خواهد کرد، همانطور که مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش را ثبت کرد .

نویسنده : رعنا نرجه پور رامندیان 

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *