خانه / برگزیده / ایران بالاترین قدرت نظامی منطقه را دارد

ایران بالاترین قدرت نظامی منطقه را دارد

به گزارش مهر وطن نیوز، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی روز چهارشنبه در مرکز آموزشی شهید خضرایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح توان دفاعی و هجومی بسیار خوبی دارند و این موضوع باعث شده که آمریکایی ها، صهیونیست ها و برخی کشورها جرات حمله به ایران را نداشته باشند.
وی ادامه افزود: نظامی های آمریکا به مراتب از سیاستمداران آن و البته از رئیس جمهوری فعلی آمریکا عاقل تر هستند و دامنه اختلاف بین پنتاگون با وزارت خارجه آمریکا را در صحنه افغانستان و عراق می توان مشاهده کرد.
صفوی گفت: در منطقه غرب آسیا ما قدرت اول منطقه هستیم، در عراق با کمک های ایران داعش نابود و در سوریه نیز در نتیجه اقدامات ایران، آمریکا و عربستان و صهیونیست ها در سیاست براندازی بشار اسد ناموفق بودند و نحوه تشکیل بسیج مردمی را به سوریه و عراق آموختیم.
وی افزود: اینها موفقیت های بسیاری است که موجب قدرت گیری جمهوری اسلامی ایران شده است و وقتی که سه قوه وحدت رویه داشته باشند و از راهبردهای مقام معظم رهبری اطاعت کنند، بر مشکلات فائق خواهیم آمد.
دستیار عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تلاش آمریکا در به هم زدن اوضاع داخلی کشور گفت: آمریکایی ها به دنبال آن هستند که وضعیت داخلی ایران را به هم بریزند و از این رو به دنبال اتحاد تمام گروهک های ضد انقلاب از منافقین تا سلطنت طلب ها و سایر گروهک ها هستند و با منابع مالی برخی کشورهای عربی به دنبال ایجاد نا امنی در داخل کشور هستند
صفوی اضافه کرد: آنها به دنبال ایجاد جنگ عملیات روانی در موضوعات مختلف بوده تا از آن طریق با ایجاد ناامنی فکری و روحی در جامعه، کشور را دچار چالش های داخلی کنند و ما باید در قبال اهداف جنگ روانی آمریکا و اقدامات گروهک های ضد انقلاب آمادگی کامل داشته باشیم و آنها را در رسیدن به اهدافشان ناامید کنیم.
وی با اشاره به بدعهدی های آمریکا گفت: سیاست آمریکا دست چدنی با روکش مخملی است. آنها بسیار عهدشکن هستند و سیاست آنها پاور پلیتیکال یعنی سیاست زور است. ما برای مقابله با این سیاست باید روز به روز قوی تر شویم و با قدرت در مقابل آمریکا بایستیم زیرا نظامی ها بهترین پدافند، آفند است و باید از روحیه انفعالی بیرون بیاییم .

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *