خانه / برگزیده / الزام شرکت های هواپیمایی به استرداد اضافه دریافتی مشتریان در اربعین

الزام شرکت های هواپیمایی به استرداد اضافه دریافتی مشتریان در اربعین

به گزارش مهر وطن نیوز از شاتا، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه از الزام استرداد اضافه دریافتی مشتریان شرکت های هواپیمایی در ایام اربعین خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

ضمن آرزوی قبولی زیارت دلدادگان و شیفتگان و رهروان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین، پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر الزام تمامی شرکت های هواپیمایی و ناوگان حمل و نقل ریلی و اتوبوسرانی به رعایت قیمتهای تعیین شده برای انتقال زائران محترم عتبات عالیات، با عنایت به این که طی هفته های گذشته بازرسان این سازمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها در فرآیند پایش و بررسی نحوه عملکرد شرکت های متولی حمل و نقل مسافری مراسم اربعین (هواپیمایی، ریلی و جاده ای) با انجام گشت های مشترک بازرسی با همکاری دستگاه های ذیربط تعدادی از واحدهای متخلف را شناسایی و پس از تشکیل پرونده تخلف به ادارات کل تعزیرات حکومتی معرفی نموده اند؛ لذا در تداوم اجرای طرح ویژه نظارتی اربعین، هموطنان عزیزی که حقوق آنان در زمان تهیه بلیط ( بلیط هواپیما طی بازه زمانی دوم تا دوازدهم، بلیط اتوبوس طی بازه زمانی یکم تا سیزدهم آبان ماه و بلیط قطار طی بازه زمانی بیست و هفت مهر لغایت سیزدهم آبان ماه) تضییع و در معرض گرانفروشی خدمات ارائه شده قرار گرفته اند، کمافی السابق می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری و اینترنتی به ستاد های خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های محل اقامت، طرح شکایت نموده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و اقدام واقع گردد. بدیهی است در صورت احراز تخلف اضافه دریافتی ها مسترد خواهد شد.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *