خانه / استان ها / کمبود امکانات برای جمعیت ۳.۵ میلیون نفری استان البرز
85

کمبود امکانات برای جمعیت ۳.۵ میلیون نفری استان البرز

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳٫۵ میلیون نفر مردم استان البرز با کمبود امکانات روبرو هستند .

به گزارش خبرنگار مهروطن نیوز، دکتر علی حدادی نماینده مردم غرب استان البرز در بازدید از شهرستان نظرآباد با حضور در جمع اصناف و کسبه این شهرستان اعلام کرد: استان البرز با وجود ۳٫۵ میلیون نفر جمعیت، همواره با مشکل جدی کمبود امکانات روبرو است . کمبودها شامل تامین آب شرب، بیمارستان، تخت بیمارستان ، پزشک و فضای آموزشی و غیره است. 

وی گفت: برای رفع این کمبودها ، امسال برای استان البرز ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است که در صورت تحقق آن یقیناً رفاه بیشتری برای مردم ایجاد خواهد شد .

حدادی اضافه کرد: استان البرز یکی از استانهای موثر در تولید گندم است و رتبه بالایی در تولید شیر و گوشت دارد و جا دارد برای توسعه تولید و اشتغال نگاه جامع تری به این استان داشت .

وی ادامه داد: ۱۵۹ میلیارد تومان از بودجه سال گذشته استان البرز به تامین آب شرب روستایی – درمان روستایی اختصاص یافت و در بودجه سال جاری برای تامین آب شرب مردم استان البرز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است و در نظر داریم آب شرب مردم شهرستان نظرآباد و توابع از سد طالقان تامین گردد.

دکتر حدادی خاطر نشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را بر این گذاشته اند تا جلوی گرانی و تورم را بگیرند که از این رهگذر مردم آسیب کمتری ببینند و قدرت خریدشان کاهش پیدا نکند .

وی در خاتمه اذعان داشت : نمایندگان مردم هم اکنون اشراف بالایی بر بازار دارند و همواره آن را رصد می کنند و تا تحقق کامل ثبات در بازار کالاهای مورد نیاز مردم خصوصاً ارزاق عمومی ، پیگیری ها را رها نخواهند کرد.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

فریب تبلیغاتی دمنوش‌های لاغری/بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *