خانه / برگزیده / اکثر مناطق کشور با پدیده افزایش دما تا ۱۰ درجه مواجه اند

اکثر مناطق کشور با پدیده افزایش دما تا ۱۰ درجه مواجه اند

به گزارش مهر وطن نیوز احد وظیفه گفت: در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پدیده رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت را شاهدیم.

وی در ادامه گفت: در بعد از ظهر فردا ۳ خرداد برای بخش‌هایی از شمال غرب، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۴ تا ۶ خرداد به ویژه در ساعات بعد از ظهر برای شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، نیمه شمالی فارس و نیمه غربی کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: تا روز شنبه چهارم خرداد در جنوب غرب کشور و ایلام وزش باد قابل ملاحظه همراه با تندباد لحظه‌ای به‌ویژه در بعدازظهرها پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: هوای پایتخت فردا ۳ خرداد کمی ابری، همراه با وزش باد و در بعد از ظهر وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۳۱ درجه و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *