خانه / برگزیده / اسامی ۱۴ محور جاده ای مسدود

اسامی ۱۴ محور جاده ای مسدود

به گزارش مهر وطن نیوز، علی‌اکبر آشوری با اشاره به محورهای مسدود جاده‌ای اظهار کرد: محور هراز -چالوس، یاسوج – شیراز، آق‌قلا – گرگان، اهرم – فراشبند، جاده قدیم خرم‌آباد – پل دختر، آزادشهر -شاهرود، ایلام – مهران، خرم‌آباد – کوهدشت، دره‌شهر – پل دختر، درود – ازنا – شازند، هومیل – ایلام، پل‌دختر – کوهدشت و جاده قدیم تهران – ساوه محورها و جاده‌های مسدود در سراسر کشور هستند.

وی ادامه داد: شرایط جاده‌ای در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان نامناسب است و به مسافران توصیه می‌شود از تردد در این محورها خودداری کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به این‌که محورهای اصلی جاده‌ای دارای ترافیک روان است و ترافیک سنگینی مشاهده نمی‌شود، اظهار کرد: در استان‌های البرز، همدان و کردستان شاهد بارش برف و باران هستیم و در محورهای استان‌های خراسان رضوی و اردبیل نیز مه‌گرفتگی وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت بارش باران در استان‌های مختلف گفت: در آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، بوشهر، خراسان رضوی، سمنان، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، لرستان، مرکزی، مازندران، کرمانشاه، گلستان، گیلان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری شاهد بارش باران هستیم.

 مسافران می‌توانند با ورود به سایت ir.۱۴۱، اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و یا ارسال عدد ۱۴۱ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ از جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند و علاوه بر موارد عنوان شده تلفن گویای ۱۴۱ نیز آماده پاسخگویی به مسافران است.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

658

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *