تاکید رئیس مجلس بر آتش‌بس در غزه و لبنان

77

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به تاجیکستان با تاکید بر لزوم حمایت از غزه و لبنان، به اسرائیل هشدار داد تا هرچه زودتر مسیر توافق برای آتش‌بس را در پیش بگیرد.

به گزارش مهروطن نیوز و به نقل از مهر، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح روز (جمعه، ۲۰ مهر ماه) در کنفرانس بین‌المللی «سی‌امین سالگرد تصویب قانون اساسی جمهوری تاجیکستان» سخنرانی کرد و در بخشی از سخنان خود خواستار توقف فوری جنگ در غزه و لبنان شد و گفت: جنایات و اقدامات تروریستی آشکار رژیم صهیونیستی در یک سال اخیر، نشان آشکار ناتوانی این رژیم در مقابله با ملت‌های فلسطین و لبنان است. رژیم صهیونیستی باید بداند با حملات هوایی و عملیات‌های ترور نمی‌تواند شکست‌های راهبردی خود را جبران کند و تنها سرعت اضمحلال موجودیت خود را شدت می‌بخشد، لذا به جای حملات هوایی و کشتن انسان‌های بی گناه بهتر است هرچه زودتر مسیر توافق برای آتش بس که حداقل حقوق مردم غزه و لبنان را رعایت می‌کند، را در پیش بگیرد.

قالیباف در ادامه سخنرانی خود، تاکید کرد: ما رؤسای مجالس و پارلمان‌های کشورها، به نمایندگی از مردم خود وظیفه داریم در قبال اعمال خودسرانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی در از بین بردن زنان و کودکان و تضییع حقوق اولیه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان داده و صدای آزادی خواهی و عدالت طلبی آنان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *