خانه / برگزیده / ۲۵ شهید و ۶۰ زخمی تاکنون/پیام تسلیت رهبر انقلاب

۲۵ شهید و ۶۰ زخمی تاکنون/پیام تسلیت رهبر انقلاب

 صبح امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز یک تیم چهار نفره تروریستی به‌صورت مسلحانه به این مراسم حمله کردند که آمارها از شهادت ۲۵ نفر و زخمی شدن ۶۰ نفر تا این لحظه حکایت دارد.

به گزارش مهر وطن نیوز و در تکمیل خبر حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز؛ صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس، روبروی لشکر ۹۲ زرهی در اهواز مراسم رژه نیروهای مسلح در حال برگزاری بود که چند تروریست به سمت مردم و نیروهای مسلح حاضر در این مراسم شلیک کردند. این تیراندازی حوالی ساعت ۹ صبح آغاز شد و در آن افرادی با لباس نظامی از پشت جایگاه ویژه به سمت مردم تیراندازی کردند. آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به‌سرعت مجروحان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

آرامش نسبی بعد از گذشت حدود نیم ساعت از تیراندازی در منطقه حاکم شد. تعدادی از مردم به پادگان ۹۲ زرهی ارتش در اهواز منتقل‌شدند تا بعد از ایجاد امنیت به خانه بازگردند.

مداوای مجروحان حادثه اهواز با سرعت و دقت در حال انجام است

استاندار خوزستان گفت: مداوای مجروحان حادثه تروریستی امروز اهواز با سرعت و دقت در بیمارستان های اهواز در حال انجام است.

صدور پیام رهبر انقلاب

در پی حادثه تروریستی صبح امروز در اهواز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پیامی صادر کردند.

حادثه‌ی تلخ و تأُسفبار شهادت جمعی از مردم عزیزمان در اهواز به دست تروریستهای مزدور، یک بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت. این مزدوران قسی‌القلب که به روی زن و کودک و مردم بیگناه آتش میگشایند وابسته به همان مدعیان دروغگو و ریاکارند که پیوسته دم از حقوق بشر میزنند. دلهای پرکینه‌ی آنان نمیتواند تجلّی اقتدار ملی در نمایش نیروهای مسلح را تحمل کند. جنایت اینها ادامه‌ی توطئه‌ی دولتهای دست‌نشانده‌ی آمریکا در منطقه است که هدف خود را ایجاد ناامنی در کشور عزیز ما قرار داده‌اند. به کوری چشم آنان ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهد آمد.
اینجانب تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های این شهیدان عزیز عرض میکنم و صبر و سکینه‌ی الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهیدان مسألت مینمایم. دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت دنباله‌های این جنایتکاران را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ی مقتدر قضائی کشور بسپارند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

فریب تبلیغاتی دمنوش‌های لاغری/بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *