خانه / برگزیده / ۱۳۰ دلال ارزی دستگیر شدند

۱۳۰ دلال ارزی دستگیر شدند

به گزارش مهر وطن نیوز،رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۱۳۰ دلال ارزی در میدان فردوسی، خیابان سبزه‌میدان و منوچهری خبر داد و گفت: بانک مرکزی در تمام نقاط این محدوده‌ها اطلاعیه زده است که خرید و فروش ارز در خیابان ممنوع است و چنانچه کسی اقدام به خرید و فروش ارز در خیابان کند، جرم مرتکب شده است.

سردار حسین رحیمی افزود : پلیس با تمام قدرت از خرید و فروش ارز در صرافی‌های مجاز حمایت می‌کند و همچنین برخورد با مفسدان اقتصادی با هماهنگی قوه قضائیه به شدت دنبال می‌شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین خاطرنشان کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته دو پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس پیشگیری اقدامات گسترده‌ای در خصوص برخورد با سارقان، مال‌خران، قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا داشته‌اند.

وی ادامه داد: در همین خصوص ۲۵۸ حکم قضایی اجرا شده است و ۵۴۶ سارق و مال‌خر در اجرای طرح رعد دستگیر شده‌اند. این افراد به ۱۲۳۴ فقره سرقت اعتراف کرده و تاکنون ۶ هزار و ۷۶۱ فقره اموال مسروقه از آنها کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه ۹۵۰ فقره پرونده در خصوص این باندهای سرقت تشکیل شده است، گفت: ۴۵ درصد افرادی که در این طرح دستگیر شدند، دارای سابقه قبلی بوده و ۵۵ درصد افراد نیز برای اولین بار دستگیر شده‌اند.

او ادامه داد: پلیس در خصوص دستگیری سارقان وظیفه خود را با جدیت انجام می‌دهد و امیدواریم دیگر بخش‌ها نیز به وظیفه خود عمل کنند. تنبیه و اعمال مجازات کار پلیس نیست و برخی از افرادی که در این طرح دستگیر شده‌اند با ضمانت بیش از ۱۰ روز از آزادی آنها از زندان نمی‌گذرد.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش

آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *