خانه / برگزیده / کاهش دما در چند روز آینده / بارندگی برای تهران و البرز
14

کاهش دما در چند روز آینده / بارندگی برای تهران و البرز

امروز بارندگی ها در استان های شمالی با شدت ادامه دارد و روز یکشنبه دامنه این بارندگی ها به ارتفاعات قزوین، تهران و سمنان کشیده می‌شود.

به گزارش مهروطن نیوز، امروز در برخی نقاط شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و کاهش محسوس دما به‌ویژه در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش طی این مدت در گیلان، مازندران، گلستان و اردبیل است.

این شرایط جوی فردا در برخی مناطق شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رخ خواهد داد.

دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه در اردبیل و سواحل دریای خزر رشد ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، طی پنج روز آینده در برخی نقاط ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب و غرب فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی مورد انتظار است.

امروز در شمال غرب و غرب کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وزش باد شدید موقت با احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد. از امروز تا اواخر هفته آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و در استان‌های خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۷ و ۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۱۷ و ۱۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش

آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *