خانه / استان ها / « پهپاد » برای مبارزه با مواد مخدر در اختیار ناجا قرار می گیرد
987

« پهپاد » برای مبارزه با مواد مخدر در اختیار ناجا قرار می گیرد

987

به گزارش مهروطن نیوز، سردار حسین اشتری روز دوشنبه در حاشیه نشست فصلی و سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: پهپاد و تجهیزات روز در اختیار پلیس مبارزه با موادمخدر هم در مرزها و هم در شهرها قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: تجهیزات تولیدات داخل و مبارزه و مقابله با توزیع موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در دستور کار پلیس است.

جمع آوری معتادان متجاهر ظرف ۴۸

فرمانده ناجا گفت: پلیس طی مدت ۴۸ ساعت می‌تواند همه معتادان متجاهر را جمع‌آوری کند اما به شرطی که محلی برای نگهداری آنها تأمین شده باشد.
اشتری افزود: وظیفه پلیس جمع‌آوری و شناسایی معتادان متجاهر است. پلیس می‌تواند تمام معتادان متجاهر را جمع‌آوری کرده و تحویل مراجع ذی‌ربط بدهد.
وی تصریح کرد: این در حالیست که محل‌های نگهدار معتادان متجاهر کافی نیست.
اشتری تاکید کرد: قانون دوره سه‌ ماهه‌ای برای این افراد تعیین کرده که با تمدید سه ماه دیگر نهایت ۶ ماه این افراد را نگهداری می‌کند.
وی ادامه داد: باید این قانون اصلاح شود و تا فرد رفع آلودگی نشده، رها نشود. برخی معتادان متجاهر پس از رها شدن همچنان اعتیاد دارند.
اشتری تصریح کرد: البته بخش قابل توجهی هم ترک می‌کنند که امیدواریم با اصلاح قانون و افزایش محل نگهداری بتوانیم آن افراد را به صورت سالم به آغوش خانواده‌ها برگردانیم.

سردار اشتری گفت: در برخی استان‌ها معتاد متجاهر دیده نمی‌شود زیرا همه آنها را پلیس جمع‌آوری و در محل‌های مشخص نگهداری کرده‌ است.
وی گفت: قانون وظایف سایر دستگاه‌ها را مشخص کرده و پلیس می‌تواند در صورتی که محل نگهداری تأمین باشد نهایتا ۴۸ ساعته این افراد را دستگیر کند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *