خانه / برگزیده / وعده میلیاردی یک آقازاده برای ریاست کاراته

وعده میلیاردی یک آقازاده برای ریاست کاراته

به گزارش مهر وطن نیوز به نقل از مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته در حالی روز پنجشنبه برگزار می‌شود که یکی از کاندیداهای ریاست با وعده‌های میلیاردی به اعضای مجمع سعی در جلب آرای لازم برای نشستن روی صندلی ریاست دارد.

وزارت ورزش و جوانان شنبه و یکشنبه هفته جاری در دو نوبت اسامی هشت نفر از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده را برای حضور در مجمع انتخابات فدراسیون کاراته منتشر کرد. این نفرات نزدیک به سه روز فرصت دارند با ارائه برنامه‌های خود نظر اعضای مجمع را برای نشستن روی صندلی ریاست جلب کنند.

در حالی که انتظار می‌رود اعضای مجمع بهترین فرد را برای هدایت فدراسیون کاراته انتخاب کنند تا یکسال پیش رو برای این رشته به بهترین شکل ممکن و بالاترین افتخارات سپری شود، یکی از کاندیداها در تلاش است با قدرت مالی و رابطه فامیلی و سایر نسبت‌ها نظر اعضای مجمع را به خود جلب کند.

این کاندیدا که به واسطه پدرش از قدرت مالی بالایی برخوردار است اما نه ورزشی بوده و نه از اهالی کاراته، در تماس با اعضای مجمع به آنها وعده داده «حساب» شأن را پر از پول کند تا دغدغه‌ای برای کاراته وجود نداشته باشد! این کاندیدا به اعضای مجمع وعده‌های میلیاردی داده تا بتواند نظر آنها را جلب کند.

درست است که کاراته و البته سایر فدراسیون‌های ورزشی با مشکلات مالی دست به گریبان هستند اما این دلیل نمی‌شود که یک نفر بدون هیچ پشتوانه ورزشی و دانش مدیریت ورزشی صرفاً به این دلیل که یک آقازاده است و پدرش از متمولین است وارد عرصه انتخابات شود و بخواهد رأی اعضای مجمع را بگیرد.

در این مورد گفته می‌شود این کاندیدا نسبت نزدیکی با یکی از مسئولان رده بالای پیشین وزارت ورزش دارد و به واسطه همین ارتباط رفت و آمدهایی هم به این وزارتخانه داشته است تا نظر مثبت وزارت ورزش را هم برای حمایت جلب کند.

کاراته یکسال سخت و پرکار را پیش رو دارد و بیشتر از هر چیز به آرامش آن هم در بعد مدیریتی نیاز دارد. اعضای مجمع که اغلب از اساتید کاراته و دلسوزان این رشته هستند، این شرایط را به خوبی درک می‌کنند و بعید است بدون توجه به حاشیه‌های این روزها و… رأی بدهند که کاراته را از مسیر صحیح فعلی خارج کند.

هومن عسگری، سیدعباس احمدپناهی، احمد شقاقی، حسین مطیعی، سیدکامران هروی، سیدحسن طباطبایی و علی قاسمی کاندیداهایی هستند که برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته تأیید صلاحیت شده اند و باید روز پنجشنبه برای نشستن روی صندلی ریاست با یکدیگر رقابت کنند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

فریب تبلیغاتی دمنوش‌های لاغری/بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *