خانه / استان ها / ورود سامانه بارشی از شما غرب/ سواحل خزر بارانی است
58

ورود سامانه بارشی از شما غرب/ سواحل خزر بارانی است

امروز سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور وارد می‌شود که در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر موجب بارش برف و باران در استان‌ دامنه‌های جنوبی البرز منجر به بارش پراکنده و وزش باد می شود.

به گزارش مهروطن نیوز، امروز سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور وارد می‌شود و در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر موجب بارش برف و باران در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز منجر به بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد. در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی نیز بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

روز یکشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش باران و برف و وزش باد می‌شود و در استان‌های بوشهر، فارس، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، ارتفاعات شمال هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه در نوار شمالی و ارتفاعات کرمان و روز سه شنبه در نیمه شمالی کشور این سامانه موجب افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت جنوب غرب کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب و به تدریج جنوب و غرب کشور افزایش ابر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در ارتفاعات و نقاط سردسیر برش برف پیش‌بینی می‌شود

در روز چهارشنبه برای سواحل دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود. امروز در مرکز و شرق خلیج فارس و یکشنبه دریای خزر مواج و متلاطم است.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *