خانه / اقتصادی / نمایشگاه چاپ، بنیه اقتصادی واحدهای چاپی را تقویت می کند

نمایشگاه چاپ، بنیه اقتصادی واحدهای چاپی را تقویت می کند

 

 

عضو هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران،  نمایشگاه چاپ و بسته بندی را  فرصتی ارزنده برای ایجاد یک رقابت سالم میان فعالان حوزه چاپ دانست و گفت:  رقابت پذیری موجب می شود تا بنیه اقتصادی بنگاهها و شرکت ها تقویت شود.

عطا حسینی در گفتگویی با  خبر نگار مهر وطن  نیوز بااشاره به برپایی نمایشگاه بیست و هفتم چاپ و بسته بندی و تاثیر آن بر پیشرفت این صنعت اظهار داشت: رقابت سالم و سازنده یکی از مهم ترین عوامل توسعه بنگاهها و واحدهای تولیدی است.

وی افزود:  رقابت پذیری این امکان را  به بنگاهها می دهد که در عرصه تجارت پیشتاز باشند و بنیه اقتصادی خود را تقویت کنند.

به گفته این فعال صنفی،   گرفتن مجوز و برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی در شرایط کرونا به آسانی بدست نیامد ولی از آنجایی که این رویداد، بزرگ ترین اتفاق در حوزه چاپ به شمار می رود، هیات مدیره از جمله ریاست اتحادیه برای برپایی این رویداد تمام تلاش خود را بکار بست.

حسینی به استقبال خوب شرکت کنندگان  از نمایشگاه بیست و هفتم اشاره کرد و افزود: با وجود محدودیت های ناشی از کرونا،  تاکنون حضور ۱۹۰ شرکت قطعی شده است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف  نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی، ایجاد رقابت سالم بین شرکت کنندگان است، تصریح کرد: عرضه توانمندی ها در بخش تولیدات داخلی نوعی جلوه بخشی و رونق در فضای کسب و کار است و موجب می شود تا جایگاه و توانمندی های  این صنعت  به ویژه در شرایط کرونا قدرتمندتر نشان داده شود.

 

 

 

درباره الهام نرجه پور

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *