خانه / برگزیده / نخستین شعبه فروشگاه اقساطی کشور آغاز به کار کرد
اولین هایپر اقساطی

نخستین شعبه فروشگاه اقساطی کشور آغاز به کار کرد

145

 

به گزارش خبرنگار مهروطن نیوز این فروشگاه علاوه بر ارائه خدمات به خانواده ها و نیز مصرف کننده های خانگی در تامین نیازهای تولیدکنندگان در بخش های کشاورزی و صنعتی نیز فعالیت خواهد کرد .

دکتر سید احمد سیدی مطلق مبتکر این طرح که با استقبال بانک های مختلف کشور، از جمله بانک پارسیان مواجه شد در جمع خبرنگاران گفت؛ سال گذشته ایده هایپر قسطی برای ارائه  خدمات کالایی به خانواده و نیز تولیدکنندگان در بخش کشاورزی و صنعت به صورت گسترده ای مطرح گردید و سرمایه گذاران در کشور خصوصا بانک ها از آن استقبال کردند.

وی اضافه کرد: خرید از هایپر قسطی پس از اعتبار سنجی مشتری صورت می گیرد؛ بدین طریق که اگر مشتری حقوق بگیر است ، پس از ارائه گواهی کسر از حقوق و اگر دارای شغل آزاد است، با چک معتبر کالا به او فروخته خواهد شد .

دکتر سیدی که بنیانگذار هایپر قسطی در کشور است با بیان اینکه در فروشگاه هایپر قسطی کالا و خدمات، نقدی نیز عرضه می گردد گفت: در فروش نقدی ، مشتریان می توانند از تخفیف  دوره ای بهرمند گردند.

وی ادامه داد : همچنین طرف قرارداد فروشگاه هایپر قسطی، بانک های دیگر مثل پست بانک، بانک رفاه و … می باشد.

وی افزود:در فروش قسطی تضمین اصل سود بیمه خواهد شد .

گزارش خبرنگار ما حاکی است که فروشگاه اقساطی (هایپر قسطی ) واقع در تقاطع خیابان طالقانی ، ولیعصر در مجتمع نور تهران قرار دارد .

هایپر اقساطی

هایپر اقساطی

هایپر اقساطی

 

هایپر اقساطی

هایپر اقساطی

هایپر اقساطی

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش

آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *