خانه / برگزیده / مشاهدات خبرنگار کرونایی از بیمارستان امام خمینی ( ره )

مشاهدات خبرنگار کرونایی از بیمارستان امام خمینی ( ره )

۲۹ مردادماه درست سه روز است متوجه شدم که به کرونا مبتلا هستم .دارویی که حرکت این بیماری را کند و کاهش می دهد آمپول رندی سی ور نام دارد و در بیمارستانهای دولتی به راحتی در اختیار بیمار قرار می گیرد .

من هم برای گرفتن این دارو به بیمارستان امام خمینی ( ره ) مراجعه کردم و کمتر از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پذیرش و پرونده به دست راهی مرکز بیماریهای عفونی – تنفسی شدم.

قبل از هر چیز باید اذعان کرد کادر درمانی بیمارستان از نظر رسیدگی به بیمار نقص نداشت و در واقع این عزیزان از پزشک و کادر پرستاری با قامتی بلند و ایستاده ، سدی محکم شده اند در مقابل این ویروس منحوس ! که جای سپاس و قدرشناسی دارد و باید گفت دست مریزاد ….

اما کادر اداری مرکز عفونی به لحاظ کمبود نیرو و از آن مهمتر کاربلد نبودن نمی توانست همپای کادر درمان قدم بردارد و کاری که مثلا به فاصله چند دقیقه قاعدتا باید حل شود ، در برخی مواقع با گم شدن پرونده بیمار تا چند ساعت بیمار را معطل و سرگردان می کنند . اگر این نقص جزیی در مرکز توسط مسئولان محترم بیمارستان برطرف شود یقیناً خدمات رسانی به بیماران در این بیمارستان به حد کمال خواهد رسید .

کرونا این روزها جولان می دهد و بی مهابا جان انسانها را می گیرد. توصیه ها بر این است تا حد ممکن تجمع کم شود که تحقق این توصیه ها قطعاً زمینه سازی لازم دارد !!

از طرفی، این بیماری چون فراگیری بالایی دارد توصیه شده در صورت امکان از وسیله شخصی برای رفتن به بیمارستان استفاده شود . حالا این وسیله شخصی بیمار کجا پارک شود معلوم نیست!محوطه بیمارستان به حدی وسعت دارد که اگر ۴ برابر خودروهای پارک شده در خیابان باقرخان به داخل بیمارستان هدایت شوند آب از آب تکان نمی خورد.بیمار باید کلی بگردد و جایی پیدا کند تا خودرا به بیمارستان برساند . البته خودرو دوستان و آشنایان کادر بیمارستان ورودشان با سفارش آزاد است و مستثنی هستند که این خود نوعی تبعیض می باشد.

چنانچه مسئولان محترم بیمارستان برای رفع این نواقص جزیی که معطلی بیمار را بیشتر می کند اقدامی عاجل به عمل آورند، به طور قطع سرویس دهی در این بیمارستان بزرگ شهر بدون نقص خواهد شد.

خبرنگار

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *