خانه / استان ها / لزوم آموزش ضمن خدمت مربیان پیش دبستانی / اجرای «طرح نیک» در شهرستان کهگیلویه

لزوم آموزش ضمن خدمت مربیان پیش دبستانی / اجرای «طرح نیک» در شهرستان کهگیلویه

به گزارش خبرنگار مهر وطن نیوز ، شنبه مورخ ۱۸ اسفند ۹۷ دوره آموزشی ضمن خدمت با عنوان «طرح نیک» با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در کانون فرهنگی هنری شهرستان دهدشت برگزار شد.

در این طرح ،مربیان پیش دبستانی برای گسترش اصول اخلاقی،پایبندی به احکام اسلامی و ارزشهای حاکم بر اصول تربیتی کودکان پیش دبستانی آموزش های لازم را فرا می گیرند تا بتوانند این مبانی را برای آموزش به کودکان پیش دبستانی با توانایی های بیشتری اعمال کرده و در جریان آموزش آنها به صورت پویا تر عمل کنند .

آموزش چنین مهارت هایی علاوه بر رشد اخلاق مداری از سنین پایین در این کودکان ، آسودگی خاطر را برای خانواده ها در دوره نوجوانی و جوانی فراهم می کند.

در این دوره پورک پور، رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با تاکید بر لزوم اجرای طرح نیک در سراسر شهرستان و اهمیت آموزش ضمن خدمت مربیان ، در زمینه استخدام مربیان این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود؛ به زودی سازوکاری برای استخدام مربیان پیش دبستانی در آموزش و پرورش این شهرستان فراهم خواهیم آورد تا مربیان با اشتیاق و انگیزه مضاعف به کار مقدس خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد؛ از آنجا که مربیان پیش دبستانی با حساس ترین مرحله رشد کودکان مواجه هستند، باید آموزش ها و مهارت های جامع تری را فرا گیرند تا بتوانند نسل آینده را به رشد فکری و اخلاقی مناسبی برسانند.

بر اساس این گزارش، دوره آموزش ضمن خدمت مربیان «طرح نیک » به مدرسی حاج آقا دیانت با هدف آموزش جامع مربیان در حوزه های احکام ، اخلاق و تربیتی برگزار گردید .

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش

آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *