خانه / استان ها / قیمت خودرو در شیب ارزانی
22

قیمت خودرو در شیب ارزانی

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو کرمانشاه نیز با اشاره به کاهش حدود ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت خودرو در بازار طی حدود یک ماه اخیر، گفت: قیمت خودرو هنوز هم مقداری حباب دارد.

به گزارش مهروطن نیوز، رضا سلیم ساسانی از آغاز روند کاهشی قیمت خودرو در بازار کرمانشاه مانند سراسر کشور طی یک ماه اخیر خبر داد و اظهار کرد: اگرچه میزان کاهش قیمت برای خودروهای مختلف متفاوت است، اما قیمت خودروهای ایرانی به طور میانگین ۲۰ تا ۳۰ درصد و قیمت‌ خودروهای خارجی نیز حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: اگرچه امکان پیش‌بینی دقیق وضعیت بازار خودرو در آینده وجود ندارد، اما این احتمال هست که روند کاهشی قیمت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو کرمانشاه قیمت کنونی خودرو در بازار را همچنان دارای حباب دانست و یادآور شد: به نظر می‌رسد اگر مقدار دیگری کاهش قیمت داشته باشیم، این حباب از بین برود.

سلیم ساسانی با بیان اینکه این کاهش قیمت رخ داده در بازار خودرو به نفع خریدار و مصرف کننده است، خاطرنشان کرد: خودرو هم در ایامی که گران شده بود خریدار خود را داشت و هم در حال حاضر مشتری در بازار وجود دارد.

وی تاکید کرد: البته به دلیل برخی از شرایط مانند پایین بودن قدرت خرید مردم، شرایط بیماری کرونا و همچنین انتظار برای کاهش بیشتر قیمت خودرو، نمایشگاه‌داران در حال حاضر مقداری در شرایط رکود هستند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل کرمانشاه سپس به اختلاف قیمت خودرو در بازار آزاد و درب کارخانه اشاره کرد و افزود: با وجود روند کاهشی که در یک ماه اخیر در قیمت‌های بازار داشتیم، هنوز در برخی خودروها تفاوت قیمت قابل توجهی بین خودرو در بازار و درب کارخانه وجود دارد و قیمت بازار آزاد مقداری بالاتر است.

سلیم ساسانی با بیان اینکه این اختلاف قیمت برای خودروهای مختلف متفاوت است، اضافه کرد: برای مثال برای خودرو ۲۰۶ تیپ دو این اختلاف قیمت به ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

وی در پایان از فعالیت نزدیک به ۲۷۰ نمایشگاه اتومبیل سبک و سنگین در شهر کرمانشاه خبر داد.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *