خانه / برگزیده / فعال شدن خدمات شهری در فازهای جدید مسکن مهر

فعال شدن خدمات شهری در فازهای جدید مسکن مهر

به گزارش مهر وطن نیوز و به نقل از ایرنا ،سید مهدی هدایت اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات با کیفیت به ساکنین در فازهای جدید مسکن مهر، مدیر جدید خدمات شهری منصوب شد که تا زمان تحویل این فازها، شهرداری خدمات باکیفیتی به مالکان مسکن مهر ارائه بدهیم.
وی در ادامه افزود: طی روزهای آینده ناحیه خدمات شهری در فازهای ۸ و ۱۱ فعال خواهد شد و برای این موضوع اعتبار مناسبی در نظر گرفتیم.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ادامه اظهار داشت: آخرین تحولات هر پروژه به صورت هفتگی برای متقاضیان از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد و مالکان مسکن مهر به صورت دقیق تغییرات را پی گیری کرده و بر اطلاعات پروژه مسلط هستند و این موضوع کمک مثبتی خواهد بود تا بتوانیم از پیشنهادات این عزیزان برای پیشبرد عملیات اجرایی استفاده کنیم.
هدایت گفت: از هفته‌های آینده برای رفع مشکلات هر پروژه مسائل مربوطه با حضور سازنده و متقاضی طی نشستی به صورت دقیق بررسی خواهد شد.
وی با اشاره به پی گیری مشکل زمین های اصطلک در فاز ۶ پردیس خاطر نشان کرد: واگذاری اراضی در پلاک ۳/۲ اصطلک به مالکینی که اسناد آنان به دلیل ملی شدن پلاک ابطال شده بود، در مراحل پایانی قرار دارد و پس از طی تشریفات قانونی، فرآیند واگذاری اجرایی خواهد شد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ادامه افزود: با توجه به حساسیت موضوع، این مباحث مطابق با مصوبه شورای تامین استان به جدیت در حال پیگیری است و به محض نهایی شدن مصوبات، به اطلاع مالکین محترم خواهد رسید.

*پیگیر دریافت مصوبه تزریق ۸۰۰ میلیارد تومان به مسکن مهر پردیس

هدایت اظهار داشت: اصلی‌ترین موضوع در دست اقدام برای مسکن مهر این شهر، رفع مشکل افزایش قیمت نصبیات در پروژه‌های مسکن مهر است.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر احداث ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر پردیس به پایان رسیده اما مشکل نصبیات مانند آسانسور، پکیج و شیرآلات را داریم که به طور متوسط، هر واحد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان برای تکمیل این نصبیات به منابع نیاز دارد.
مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید پردیس گفت: هزینه احداث هر دستگاه آسانسور در هر مجتمع تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داشته که مجتمع‌های ۵ طبقه باید ۱۰ میلیون تومان برای نصب آسانسور به ازای هر واحد پرداخت کنند.
هدایت با اشاره به راهکارهای تأمین منابع مالی تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس اظهار داشت: دو اقدام را به طور جد در دستور کار داریم؛ افزایش وام متقاضیان از محل منابع بانک عامل بخش مسکن و همچنین بازگرداندن ۸۰۰ میلیارد تومان از آورده‌های متقاضیان مسکن مهر پردیس است که در گذشته صرف احداث زیرساخت‌ها شده بود.
وی گفت : پی گیر دریافت مصوبه هیئت دولت هستیم تا این ۸۰۰ میلیارد تومان را در جهت تکمیل پروژه‌ها، به مردم بازگردانیم.
شهرستان پردیس که در شرق پایتخت قرار دارد بر اساس آمار سال ۹۵ ، ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد و پس از بارگذاری کامل جمعیتی در مسکن مهر به ۷۰۰ هزار نفر می رسد.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش

آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *