خانه / استان ها / فامیل بازی در شهرداری تهران (سند)

فامیل بازی در شهرداری تهران (سند)

به گزارش مهر وطن نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این هفته اطلاعات مربوط به کارکنان شهرداری تهران در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شد.

نگاهی گذرا به لیست کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری، نشان می‌دهد بسیاری از آنها به صورت خانوادگی در شهرداری تهران شاغل شده‌اند.

این افراد بیشتر یا خواهر و برادر یا پدر و فرزند یا زن و شوهر و یا به صورت خاندانی در شهرداری تهران مشغول به کار شده‌اند.

اسامی موجود در شرکت هادیان شهر و شرکت مترو نشان می دهد این دو شرکت بیشترین سهم از استخدام‌های فامیلی را به خود اختصاص داده اند.

نام خانوادگی برخی افراد هم که جزء نام خانوادگی‌های کمیاب است، به سادگی حاکی از روابط فامیلی این افراد با یکدیگر می‌باشد؛ اما دسته ای دیگر از نام خانوادگی‌ها که در میان مردم متدوال‌تر هستند، به خاطر مشترک بودن نام پدر این افراد، خبر از روابط فامیلی می‌دهد؛ برای مثال طایفه «جباری نانوا» که فرزندان «عزیز» و «پرویز» هستند و فامیلی خاص و کمیابی هم به شمار می روند، بخشهای زیادی از شهرداری تهران را به خود اختصاص داده اند.

علاوه بر این «اظهری لمراسکی» که فامیلی خاص است نیز فروانی قابل توجهی در لیست کارکنان فروشگاه شهروند شهرداری دارد.

همچنین نام خانوادگی «احمدی» اگرچه بسیار فراگیر است و در بسیاری از اقوام و طوایف ایرانی بسیار وجود دارد، اما تعداد بالا و متمرکز شدن آنها در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سوال برانگیز و غیر طبیعی است و مگر در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چند «احمدی» می تواند وجود داشته باشد!

بسیاری از استخدام هایی که به صورت فامیلی در شهرداری تهران صورت گرفته، با اندک توجهی به نام پدر استخدام شدگان قابل شناسایی است.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *