خانه / برگزیده / عدم توجه خودروسازان به اولتیماتوم ۲۴ ساعته وزیر صنعت
98

عدم توجه خودروسازان به اولتیماتوم ۲۴ ساعته وزیر صنعت

در حالی که وزیر صنعت برای اصلاح فرایند ثبت نام خودروسازان اولتیماتوم ۲۴ ساعته داده بود، اما خودروسازان توجه چندانی به این موضوع نکردند به طوری که مردم امروز هم برای ثبت نام خرید محصولات ایران خودرو مانند دفعات قبل با در بسته روبرو شدند.

به گزارش  مهروطن نیوز، در شرایطی که این روزها قیمت های نجومی بازار خودرو مورد انتقاد شدید مردم و مسئولان واقع شده و به گفته کارشناسان یکی از مهمترین دلایل این اتفاق، عرضه محدود خودروسازان و عدم امکان ثبت نام برای خرید خودرو به نرخ کارخانه توسط مردم است، امروز هم فروش محصولات ایران خودرو مانند دفعات قبل با مشکل همراه بود و بسیاری از متقاضیان موفق به خرید نشدند.

این در حالی است که وزیر صنعت برای اصلاح فرایند فروش خودروسازان با آنها اتمام حجت کرده و برای کنترل بازار هم اولتیماتوم ۲۴ ساعته صادر کرده بود.

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته با اشاره به تاکیدات انجام شده به مدیران خودروسازی کشور در جلسه دو روز پیش با آنها، گفته بود: خودروسازان تکلیف دارند در نحوه ثبت نام متقاضیان، اصلاحات لازم را اعمال کنند و در این خصوص شفاف سازی کنند.

رحمانی گفته بود: هر یک از این اقدامات باید تا ۲۴ ساعت آینده به گونه‌ای برنامه‌ریزی و عملیاتی شوند تا بازار به نحو مطلوبی مدیریت شود و مصرف کنندگان واقعی خودرو بتوانند به سهولت دسترسی به خودرو داشته باشند.

در این شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو شامل دنا، پژو ۲۰۶، پژو پارس و پژو ۲۰۷ آی با موعد تحویل آبان، آذر و دی ۹۹ از ساعت ۱۱ امروز صبح آغاز شد اما به نظر می رسد کمتر کسی موفق به ثبت نام برای خرید این خودروها شده باشد.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

فریب تبلیغاتی دمنوش‌های لاغری/بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *