خانه / برگزیده / سردار رحیمی از دستگیری ۶۷۰ مجرم و ۲۸ قاچاقچی خبر داد
14

سردار رحیمی از دستگیری ۶۷۰ مجرم و ۲۸ قاچاقچی خبر داد

رئیس پلیس پایتخت گفت: در چهلمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت ۳۱۲ حکم قضائی به اجرا گذاشته شد و ۶۷۰ مجرم که در زورگیری، کیف‌قاپی، سرقت و دیگر جرایم مشارکت داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش مهروطن نیوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه برگزاری «چهلمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای ابتدایی برگزاری طرح «رعد» در تهران اعلام شد، این طرح با قدرت و جدیت اجرا می‌شود که الان پس از سه سال و نیم هنوز این طرح در حال اجراست.

وی ادامه داد: در چهلمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت ۳۱۲ حکم قضائی به اجرا گذاشته شد و ۶۷۰ مجرم که در زورگیری، کیف‌قاپی، سرقت و دیگر جرایم مشارکت داشتند، دستگیر شدند.

رحیمی افزود: در این مرحله از طرح «رعد» ۳۴ باند زورگیری و سرقت متلاشی و حدود ۳۱۲۷ فقره از اموال سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: ۱۳۷ موتورسیکلت و خودرو هم در چهلمین طرح رعد پلیس پایتخت کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه در چهلمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت به ۸۰۲ پرونده رسیدگی شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه در این مرحله از طرح «رعد» ۱۴ میلیارد تومان بوده است.

رحیمی تأکید کرد: همچنین ۱۲۱ هزار قلم کالای قاچاق در این طرح کشف شد و ۲۸ قاچاقچی دستگیر شدند که ارزش اموال مکشوفه از این قاچاقچیان ۱۳ میلیارد تومان بوده است.

رئیس پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه پلیس کوهستان در قالب ۷ پایگاه کوهستانی فعالیت می‌کند، گفت: در کنار هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌ها، ما در کوهستان هستیم تا اگر خدای ناکرده مشکلی پیش آمد، بتوانیم در کمترین زمان ممکن خدمات ارائه دهیم.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش

آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *