خانه / استان ها / سانحه برای کشتی کانتینری در بندر شهید رجایی

سانحه برای کشتی کانتینری در بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اعلام خبر حادثه واژگونی یک فروند کشتی کانتینری در بندر شهید رجایی گفت: تمامی ۱۴ سرنشین این کشتی در دقایق نخست، نجات یافتند.

به گزارش مهر وطن نیوز به نقل از فارس، “اله مراد عفیفی پور” اظهار داشت: کشتی کانتینری SL STAR با طول ۹۱٫۵ متر تحت پرچم کوموروس در اسکله ۲۵ بندر شهید رجایی پهلو گرفته بود که ساعت ۹:۵۰ صبح امروز (سه شنبه، ۲۸ اسفند) در حین عملیات بارگیری به عللی که در حال بررسی است، دچار سانحه واژگونی شد.

وی افزود: این کشتی ۱۴ نفر سرنشین داشته است که همگی اتباع خارجی هستند؛ تمامی نفرات بلافاصله توسط تیم جستجو و نجات بندر شهید رجایی نجات یافتند و از این ۱۴ نفر، سه نفر مصدوم و تحت مداوا هستند.

عفیفی پور خاطرنشان کرد: محموله این کشتی شامل ۱۴۱ باکس کانتینر بارگیری شده ۲۰ فوت و ۱۲ باکس کانتینر بارگیری شده ۴۰ فوت است و مجموعا ۱۵۳ باکس کانتینر داشته است.

به گفته عفیفی پور، محموله کشتی کالای معدنی و صنعتی بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید بر اینکه عملیات تخلیه و بارگیری بندر بدون توقف در جریان است، اعلام کرد: علل دقیق سانحه توسط تیم کارشناسان کمیته بررسی سوانح بندر در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه شرایط کشتی تحت کنترل است، اضافه کرد: همزمان با عملیات بررسی سانحه توسط کارشناسان بندر، گروه عملیات بندری در حال بیرون آوردن کانتینرها از دریا و انتقال به محوطه بندری هستند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *